Výmena a vrátenie tovaru

Výmena tovaru

U nás máte výmenu tovaru ZADARMO cez Zásielkovňu alebo Vám balíček prinesie kuriér DPD. 

V prípade výmeny tovaru za inú veľkosť postupujte nasledovne :

 

- Zavolajte nám do Maxatka - 0905 838 706 alebo napíšte email na eshop@maxatko.sk že máte záujem o výmenu tovaru,

číslo objednávky a tovar, ktorý chcete vymeniť a názov, veľkosť tovaru o ktorú máte záujem pri výmene

 

1) - Ak si vyberiete výmenu tovaru Zásielkovňou, do emailu napíšte aj pobočku, na ktorej si vymenený tovar vyzdvihnete a následne Vám na Váš email zašleme kód. Zabalený tovar odneste do hociktorej pobočky Zásielkovne a obsluhe nadiktujte nami zaslaný kód.

- Tovar na výmenu Vám odošleme, keď obdržíme od Vás poslaný balíček

2) - Ak si vyberiete výmenu tovaru spoločnosťou DPD, kuriér Vám balíček donesie domov a zoberie od Vás tovar, ktorý meníte.  

3) Ak tovar posielate na Vaše náklady a Vami zvoleným dopravcom, neposielajte ho na dobierku! Tovar pošlite na adresu : 

Jana Čipkalová, Strojnícka 2675/5, Spišská Nová Ves 05201 spolu s riadne vyplneným formulárom a faktúrou. Vo formulári je potrebné uviesť bankové spojenie - IBAN, na ktorý budú, po doručení pôvodného tovaru, vrátené peniaze. Náklady na výmenu (dopravu) hradí kupujúci. Zároveň je nutné, aby si zákazník urobil v eshope novú objednávku s výberom platby a dopravy. 

Tovar, ktorý posielate späť na výmenu, musí byť riadne zabalený v pôvodnom obale s visačkami a doplnkami (ak boli súčasťou balenia), zároveň tovar nesmie byť používaný, poškodený, či upravovaný. K tovaru pribaľte original faktúry alebo jej kópiu.

 

Vrátenie tovaru

Tovar je možné vrátiť najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia - v neporušenom stave, nepoškodený, nenosený v exteriéri, v pôvodnom obale, s pôvodnými visačkami,  riadne zabalený, poštou na adresu Jana Čipkalová, Strojnícka 2675/5, 05201 Spišská Nová Ves. Tovar zaslaný na dobierku nebude predávajúcim prebratý. Ak zákazník vráti tovar bez pôvodného obalu alebo visačiek, predávajúci môže kupujucému tovar vrátiť na náklady kupujucého alebo odráta -10% z ceny tovaru. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou. Právo od kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru zakúpeného na Eshope - ku zachovaniu lehoty stačí, ak kupujúci vykoná prehlásenie predavajúcemu, ktorým informuje o svojom odstúpení od zmluvy - emailom na eshop@maxatko.sk.

Ak kupujúci zvolí iný než najlacnejší spôsob dopravy/dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu dodania tovaru.

Ak kupujúcemu pri objednávaní vznikol nárok na dopravu zdarma a  predávajúcemu vracia celú objednávku alebo iba časť tejto objednávky, bude mu vystavený dobropis, kde bude zarátaná aj doprava, keďže podmienky nároku na dopravu zdarma nesplnil.

Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predavajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá.

K tovaru je potrebné priložiť faktúru, alebo jej kópiu, formulár na vrátenie tovaru, kde je potrebné uviesť číslo účtu, na ktorý chce kupujúci peniaze zaslať, prípadne údaje o tovare, za ktorý ho chce kupujúci vymeniť. Ďalej je potrebné uviesť telefonický a e-mailový kontakt na kupujúceho.

V prípade, že vyššie uvedené podmienky nebudú kupujúcim splnené, tovar bude vrátený kupujúcemu späť na jeho náklady.

Peniaze budú kupujúcemu zaslané na účet najneskôr do 14 dní po vrátení tovaru.

Tovar zakúpený v kamennej predajni nie je možné vrátiť. Žiadny právny predpis nepriznáva kupujúcemu ako spotrebiteľovi nárok na bezdôvodné vrátenie tovaru zakúpeného v tzv. kamennom obchode. Ak predávajúci takúto možnosť (prípadne možnosť výmeny tovaru za iný tovar) spotrebiteľovi ponúka, činí tak nad rámec svojich povinností. Nárok na bezdôvodné vrátenie alebo výmenu tovaru nie je právne vymáhateľný.

 

Záznamy neboli nájdené...