Výmena a vrátenie tovaru

 Vrátenie tovaru

Tovar je možné vrátiť najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia - nepoškodený, nenosený v exteriéri, s pôvodnými visačkami a riadne zabalený

-  tovar na vrátenie môžete odoslať :

1) - cez Zásielkovňu, službou Spätná zásielka. Táto služba je spoplatnená sumou 1,70€. Tovar riadne zabaľte a odneste do najbližšej pobočky Zásielkovne. Obsluhe nadiktujte kód nášho eshopu 93471616, tá vytlačí štítok a nalepí ho na balík. Pri podaní nič neplatíte. Suma za odoslanie balíka Vám bude odrátaná zo sumy vráteného tovaru. Využitím tejto služby súhlasíte s podmienkami.

2) - doporučenou poštou na adresu Jana Čipkalová, Strojnícka 2675/5, 05201 Spišská Nová Ves. Tovar zaslaný na dobierku nebude predávajúcim prebratý. 

 

Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou. Právo od kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru zakúpeného na Eshope - ku zachovaniu lehoty stačí, ak kupujúci vykoná prehlásenie predávajúcemu, ktorým informuje o svojom odstúpení od zmluvy - emailom na eshop@maxatko.sk.

Ak kupujúci zvolí iný než najlacnejší spôsob dopravy/dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu dodania tovaru.

Ak kupujúcemu pri objednávaní vznikol nárok na dopravu zdarma a  predávajúcemu vracia celú objednávku alebo iba časť tejto objednávky, bude mu vystavený dobropis, kde bude zarátaná aj doprava, keďže podmienky nároku na dopravu zdarma nesplnil.

K tovaru je potrebné priložiť faktúru, alebo jej kópiu, formulár na vrátenie tovaru, kde je potrebné uviesť číslo účtu, na ktorý chce kupujúci peniaze zaslať, prípadne údaje o tovare, za ktorý ho chce kupujúci vymeniť. Ďalej je potrebné uviesť telefonický a e-mailový kontakt na kupujúceho.

V prípade, že vyššie uvedené podmienky nebudú kupujúcim splnené, tovar bude vrátený kupujúcemu späť na jeho náklady.

Peniaze budú kupujúcemu zaslané na účet najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.

Tovar zakúpený v kamennej predajni nie je možné vrátiť. Žiadny právny predpis nepriznáva kupujúcemu ako spotrebiteľovi nárok na bezdôvodné vrátenie tovaru zakúpeného v tzv. kamennom obchode. Ak predávajúci takúto možnosť (prípadne možnosť výmeny tovaru za iný tovar) spotrebiteľovi ponúka, činí tak nad rámec svojich povinností. Nárok na bezdôvodné vrátenie alebo výmenu tovaru nie je právne vymáhateľný.

 

Výmena tovaru

- U nás máte prvú výmenu tovaru ZADARMO 

- Na výmenu tovaru môžete využiť Zásielkovňu alebo prepravnú spoločnosť DPD

- Tovar zakúpený u nás na eshope, môžete vymeniť do 14 dní od jeho prevzatia

- Tovar musú byť nepoškodený, nenosený v exteriéri, s pôvodnými visačkami 

- V prípade výmeny tovaru za inú veľkosť alebo značku postupujte následovne :

- Zavolajte nám do Maxatka - 0905 838 706 alebo napíšte email na eshop@maxatko.sk že máte záujem o výmenu tovaru      

 

1) Výmena tovaru cez Zásielkovňu - riadne zabalený tovar odneste do hociktorej pobočky Zásielkovne a obsluhe nadiktujte kód nášho eshopu 93471616.  K tovaru pribaľte originál faktúru alebo jej kópiu. Za odoslanie balíka neplatíte, bude to na naše náklady

- Tovar na výmenu Vám odošleme, keď obdržíme od Vás poslaný balíček

2) Výmena tovaru spoločnosťou DPD - kuriér Vám balíček s novým tovarom donesie domov a zoberie od Vás tovar, ktorý meníte. K tovaru pribaľte originál faktúru alebo jej kópiu.

3) Ak tovar posielate na Vaše náklady a Vami zvoleným dopravcom, neposielajte ho na dobierku! Tovar pošlite na adresu : 

Jana Čipkalová, Strojnícka 2675/5, 052 01 Spišská Nová Ves spolu s riadne vyplneným formulárom na vrátenie a faktúrou. Vo formulári je potrebné uviesť bankové spojenie - IBAN, na ktorý budú, po doručení pôvodného tovaru, vrátené peniaze. Náklady na výmenu (dopravu) hradí kupujúci. Zároveň je nutné, aby si zákazník urobil v eshope novú objednávku s výberom platby a dopravy. 

Tovar, ktorý posielate späť na výmenu, musí byť riadne zabalený, s pôvodnými visačkami (ak boli súčasťou balenia), zároveň tovar nesmie byť používaný, poškodený, či upravovaný. K tovaru pribaľte originál faktúru alebo jej kópiu.

Formular na vratenie tovaru - Maxatko 

Záznamy neboli nájdené...